Servis
Kupljenu robu kojoj je potreban periodičan ili vanredan servis, možete predati u svim maloprodajnim objektima CityTime.
Napominjemo da na servis možete predati satove i nakit svih proizvođača koje zastupa CityTime, a koji nisu kupljeni u našim trgovinama.
Obratite se našem servisnom centru s punim povjerenjem, gdje će naš tim vrhunskih servisera pomoći u rješavanju svih dilema, odgovoriti na svako vaše pitanje, te kvalitetno i sigurno izvršiti servis vašeg sata ili nakita.
Garantni uslovi
Za vaš sat davalac garancije u garantnom roku je CityTime d.o.o.
Garancija se priznaje samo u slučaju da je garantni list potpuno i tačno ispunjen, ovjeren potpisom i pečatom prodavca sata. Za priznanje garancije mora biti obavezno proložen račun o kupovini koji treba sadržavati datum kupovine sata, naziv i šifru sata, potpis i pečat prodavca kod kojeg je sat kupljen. Ovom garancijom obuhvaćene su greške nastale pri proizvodnji ili sklapanju sata.
U slučaju oštećenja pokrivene ovom garancijom, vaš sat će biti popravljen unutar garantnog roka bez ikakve naplate, a troškove dostave snosi kupac.
Garantni rok je 12 mjeseci od datuma kupovine sata.
Ova garancije ne obuhvata:
- bateriju
- posljedice izliva kiseline iz baterije
- remen, narukvicu
- oštećenje kućišta i dugmadi
- lom i oštećenja stakla
- oštećenja nastala nepažljivom ili nepravilnom upotrebom proizvoda
- nezgodama ili redovnom upotrebom moguće posredne štete nastale zbog grešaka u proizvodnji ili zbog upotrebe netačnosti ili nefunkcionisanje sata.
U slučaju da popravka sata traje duže od 45 dana, CityTime d.o.o. obavezuje se da će promijeniti sat novim ako određenog modela nema više u prodaji kupac će dobiti cijenom ekvivalentan model.
Garancija se produžava za toliko dana koliko je sat bio na popravci, ali samo ako je popravka trajala više od 10 dana.
Kupac gubi pravo na garanciju proizvoda ukoliko je:
- unutar garantnog roka sat otvarala, servisirala ili popravljala neovlaštena osoba
- garantni list nepravilno ili nepotpuno popunjen i ako uz njega nije originalan račun.
Bilo kakva potraživanja, kao naknada štete, refundacija kupovne cijene ili zamjena sata, su isključena.
Vodootpornost
Ako vodootpornost vašeg sata dopušta kupanje, onda ga poslije upotrebe operite pod mlazom tekuće vode da ne doće do korozije.
Podatak o vodootpornosti u „metrima“, „barima“ ili „ATM“ odnosti se na teorijske i testirane norme vazdušnog pritiska i temperature i ne prikazuje stvarne dubine ronjenja.
Banja Luka
Ponedjeljak - Subota
07:30 - 21:00 časova
Nedelja
07:30 - 16:00 časova
Sarajevo Alta
Ponedjeljak - Subota
09:00 - 22:00 časova
Nedelja
11:00 - 19:00 časova
Sarajevo Ferhadija
Ponedjeljak - Petak
09:00 - 21:00 časova
Subota
09:00 - 18:00 časova